miercuri, 27 aprilie 2011

Aiurea

Stau intr-o camera de hotel si ghici ce! am blocat geamul si e prea cald. Pana si pentru mine. Si-atunci ce pot sa fac daca nu adorm,pai zic sa zbor aiurea cu gandurile,doar e noapte. Sa ma gandesc la ce povesti sa mai inventez. Ma gandesc la aia cu liftu' blocat. Si nu pot sa trec la patru persoane blocate,pentru ca raman fixata pe premiza unei comedii romantice,cred eu. Un el si-o ea blocati intr-un lift,am asta in cap de o groaza de timp. Teoria mea e ca daca ramai vreodata blocat cu un el (si esti o ea) sau cu o ea (si esti un el),ei bine,ti-ai gasit Fat-Frumosul,respectiv Ileana-Cosanzeana. Daca ti-ai pus vreodata intrebarea 'is he/she the one?',un lift blocat in care te afli cu o persoana necunoscuta de sex opus e clar semnul-raspuns de care aveai nevoie: 'da,ma,e!'.HA,deep rau,nu?

Childish,I know,am multe de-astea prin creier.

6 comentarii:

  1. :)))) Nice! Vreau sa raman si eu blocata.

    RăspundețiȘtergere
  2. "the one" in acel moment..? ..caci, Fetii-Frumosi (sau Fat-Frumosii) si Ilenele Cosanzene stiu ca sunt destinati pentru a ramane langa ea/el pana la adanci batraneti... :D

    Asta asa...ca sa ramanem pe nivelul "deep rau" :P

    RăspundețiȘtergere
  3. stimate cititor alexprpa,pai daca e film de duminica',nu raman pana la adanci batraneti?! acum,revenind,cred ca cel mai misto e sa crezi cu toata fiinta ca e 'the one and only',pana cand urmatorul/urmatoarea o sa devina 'the one' :))

    RăspundețiȘtergere