miercuri, 15 iunie 2011

De ce nu imi fac eu patul

 Da,mama,stiu,te-ai intrebat de multe ori asta si te-ai enervat de si mai multe ori. Si ca sa vezi ca totul are un sens,acum am gasit explicatia. Pentru ca am dat de-un un personaj,Vera,o combinatie de Regina Spektor si Fiona Apple,impachetata frantuzeste si servita in Londra. Se iubea cu unu',Lucas,da' s-a terminat. E cam trista Vera,simte nevoia chiar sa schimbe salteaua pe care dormea cu el.

 Asa,deci ea lucreaza intr-o librarie si e genu' ala care tace,tace,pana scoate pe gura o chestie ciudatico-originala. Sta intr-un bar intr-o seara si na,iese si ea sa fumeze,ca doar e Londra si n-are voie inauntru. O observa un tip si-si incearca si el norocul si o intreaba cu ce se ocupa. Vera asta e ludica rau. Pentru ca aude un avion pe sus,zice ca e stewardesa. Baiatu' se prinde si ii face jocul,ii zice ca el e baiatul ala care verifica bagajele si se mira ca n-a vazut-o pana acum. Beau cate ceva si e clar ca in preajma lui ea chiar se distreaza. Pentru ca el o place si stie sa ii creeze starea de bine. Iar ea se joaca. Da' grav. La modul ca nu ii spune cum o cheama,nici nu ii da numarul de telefon. Nimic . Stabilesc sa se intalneasca uite asa: ea spune un loc si el o ora. El,la sfarsitul intalnirilor tot o intreaba atat de frumos: "When will I see you again?". Si,la un moment dat,cireasa de pe tort,ta-daa: "Cat crezi, mai fato, ca putem rezista atat?". Si ea raspunde absolut superb,la fel de superb ca si jocul pe care-l face: "I don't know. Let's find out."  Restul povestii, aici. Iaca traileru':






P.S.: Vera poarta dupa ea un aparat Polaroid cu care pozeaza si paturile proaspat ravasite. Hihi.
P.P.S. Are o atmosfera asa misto filmu' asta,plina de oameni tineri,confuzi,petrecareti,in cautarea propriului destin,cu muzica si something magical pe alocuri :)

2 comentarii:

  1. Scenariul ăsta mi-e atâât de cunoscut,sigur am mai văzut un film asemănător,dar ah...Urăsc când se întâmplă să nu-mi amintesc ! -))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai povestile se repeta de cand lumea si pamantul,numai ca e diferenta de CUM le spui :)). Oricum,o sa vezi ca filmul nu se invarte in jurul povestii asteia,e mai mult de-atat :)

    RăspundețiȘtergere