marți, 1 martie 2011

S-a dat drumul la visat


Cand o sa ma fac mare,o sa scriu doua telenovele HAHA si-o sa aiba un supersucces,bunica-mea o sa fie cea mai fericita.Si cu banii luati pe ele,o sa cumpar Corsaru' din Vama si o sa fac acolo o casa cu geamuri mari care dau spre mare. Si o sa invat sa fac calamari pane. Si o sa ma mut iarna acolo.Imi place mult la mare cand nu e nimeni (cea mai frumoasa amintire o am de cand inotam si m-am uitat in dreapta si-n stanga si nu mai vedeam pe nimeni in mare;eram doar eu si apa era atat de clara,incat imi vedeam degetele de la picioare; sau e mai frumoasa noaptea in care am vazut cel mai senin si mai plin de stele cer -parea sa inghita marea si nisipul si oamenii-). Si o sa scriu si o sa citesc si o sa vad filme. Pentru asta e iarna. Si ca sa se joace cateii si copiii in zapada. Et pour faire d'amour.


Acestea fiind scrise,urez bun-venit acestei primaveri si sper sa vina caldura mai repede. Ca inca n-am scris telenovelele,ca sa-mi permit sa fug de frig unde vreau eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu