joi, 7 octombrie 2010

Niste viata si trei filme

Ha,ce-mi place ca in ultima bucata de vreme am vazut trei filme romanesti la cinema. "Marti,dupa Craciun" e lucrat, se vede, si are cateva scene chiar bune si imi place mult,mult finalul. "Nunta in Basarabia" e ca Nap,proful meu de regie si scenaristul-regizor al filmului: cald,amuzant,plin de "ghidusii",de dragoste si traditii. E chiar putin bombastic. Are culoare.

Cel mai recent vazut, "Morgen", e cel care are umorul cel mai emotionant. O amicitie care trece dincolo de limba si nu numai. Si multa omenie. Am iesit de la film si era intuneric si era groaznic de frig si tot ce voiam era sa ajung la masina. Stefan vorbea la telefon si,drept salut,m-a pupat pe tample si-am luat-o fiecare pe calea lui. Sa vina asta de la "modelul meu in viata", omul mereu punctual,hipermuncitor,incredibil de lucid, rational, responsabil si taios de sincer,care nu arunca cu emotii in stanga si-n dreapta asa usor, a fost fix in completarea reactiei mele la film. Mereu ma face fericita cu genu' asta de moment al nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu