marți, 13 noiembrie 2012

Gândurile unei zile banale

   Mă trezesc greu, deși am adormit foarte devreme aseară. Mă trezesc, pentru că mă sună bunică-mea, nu de-alta. Voia să vadă ce fac. Zic, bine, mamaie, uite dormeam. Mă uit pe geam, o ceață incredibilă pentru ora 10, dar na, e noiembrie totuși. Îmi pun de mâncare cerealele mele și încep să mă gândesc la ce am de făcut azi.

   Pun și nițele semințe de in în cereale, să am cea mai bună digestie din lume. Uf, parcă e recișor în casă, bag și-un ceai după cereale. E clar, am timp să merg și la sală, să mă și spăl după alergat și să și ajung la școală. Dup-aia mă duc la iubitul meu. Hmm, deci îmi pregătesc ghiozdanul pentru sală: pun maiou, pantaloni, bustieră. Apă. Mai am juma de sticlă în ghiozdan și jumate îmi proptește ușa deschisă. Le combin și fac aproape o sticlă. O pun în ghiozdan. Să-mi iau șampoanele și gelul de duș. Și neapărat și crema aia winter edition, să se asorteze cu gelul de duș. Apoi prosop. Ah, și ipodul. Și căștile mari, că nu le suport pe-alea care intră în urechi. Unde naiba le pun, că nu-ncap în buzunărelul mic...Ah. Am ăla de mijloc, dar fermoarul e blocat. Sau așa pare. Nu l-am deschis niciodată. Stai mă, că e blocat din fabrică, e legată cheița fermoarului, adică e cusută de ghiozdan. Tre s-o tai. Du-te ia foarfeca. Așa, hai c-am terminat cu ăsta. Acuma ghiozdanul cu laptopul. Iau lenjerie de schimb. Hmm, dar să-mi iau și chilotul ăla nou, supersecsi. Bun, dar atunci să-mi iau și sutien să asortez la el. Așa. Să-mi iau alt gel de duș, să am și la el acasă, tot winter edition. Le iubesc pe-astea de la Dove. Aoleou, dar mâine cred c-o să rămân la Oana, mai bine îmi iau și încărcătorul pentru laptop, că la el am, dar la ea nu.

    Așa. Acuma cu ce mă-mbrac...Păi o să-mi fac baie la sală, tre să-mi iau ceva călduros. Iau puloverul ăla pe gât, dar cu ce? Hmmm, îmi iau vreo rochie pe dedesubt. Îmi pun dres. Dar ce rochie să-mi iau? Dantela aia nu merge cu puloverul...Aia nouă, neagră? Hmm, parcă nu. Bine, îmi iau pantalonașii scurți din stofă. Mi-i pun. Oh, Doamne, zici că-s adunată de pe gârlă. Așa ar zice mama. Îi dau jos, dau și dresul jos, aleg blugii. Bine, acuma tre să-mi aleg șosetele. Le pun, sunt gata, mă uit spre ușă: am două ghiozdane care mă așteaptă să le car. Plus geanta de pe pat, burdușită, ca deh, tre să-mi iau și cărți, și cremă de mâini, și trusa cu creme de față, că mă dau după baia de la sală. Și crema de călcâie, să mă dau după baie.

   Ajung spre bucătărie. Bun, am mâncat de dimineață, dar de prânz, după sală, ce mănânc? Și la iubire acasă? Hmmm, mai am 5 lei în portofel. Păi hai să mai caut prin casă, poate mai găsesc niște bani și la prânz scap cu-o shaorma de somon de la Nordsee. Uf, nicăieri nu mai sunt bani. Nici eu în cutia de mărunt nu mai am. Bine, mai am o banană, două mere...Dar ceva consistent îmi trebuie. Casoletă mică nu găsesc. Mai e una cu griș, dar ar trebui să transport grișul în altceva, să spăl casoleta...Plus că poate-a căpătat miros de griș. Grișul are miros? Anyway. Uf, am macrou, dar în ce-l iau? Și unde naiba îl mănânc la prânz? Are oase la care tre să am grijă. Și ce pun lângă? Mâncare de fasole verde nu merge, tre încălzită. Am și pulpă, dar și-aia are sos și tre-ncălzit. Hm. Iau totuși macroul în pungă, îl mănânc diseară la el. Hai iau și un borcan de fasole verde, să am lângă macrou. Dar la prânz? Asta e, mănânc banana și-mi mai iau un baton dintr-ăla proteic, tot e mai bun decât nimic.

   Greu...Ah, la naiba, trebuia să plec la unșpe de-acasă, e unșpe jumate. Ce mi-o fi luat atâta?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu